vrijdag 10 januari 2014

Nieuwe jaar

Eerst en vooral voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor iedereen.  Dit jaar zal ik voortgaan met het zoeken naar cocktails met iets minder frequent gebruikte ingrediënten, zoals Abbott's bitters, Gancia, enkele vodka's met smaakjes, minder frequente likeuren, ... en tenslotte ga ik proberen de recepten die ik nog heb met Crème de Grand Marnier af te werken.

Verder doe ik ook nog gewoon voort met het maken van de variaties van bekende cocktails, zoals de Manhattan, Daiquiri, Long Island Iced Tea, Negroni, Martini, Margarita,...

Uiteraard worden de moderne maar zeker ook de oude "vintage" cocktails zeker niet vergeten.

Eigenlijk gewoon voort doen zoals het afgelopen jaar.

Goede voornemens die ik ga proberen waar te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten